مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در گفتگو با تابناک عنوان کرد؛
داراب زاده اظهار کرد: ۱۵ پروژه برای عبور از پیک سال ۱۴۰۳ در دستور کار داریم که ازین تعداد پروژه ۷ مورد به صورت حیاتی تعریف شده است.
کد خبر: ۱۱۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴ 22 November 2023

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان ، مدیرعامل برق منطقه ای گیلان در گفتگو با تابناک با اشاره به اینکه برنامه ریزی های شرکت برای تابستان آینده آغاز شده است، اظهار کرد: ۱۵ پروژه برای عبور از پیک سال ۱۴۰۳ در دستور کار داریم که ازین تعداد پروژه ۷ مورد به صورت حیاتی تعریف شده است که پروژه ۲۳۰ پست غرب رشت و خط چهارمداره جزء مهمترین پروژه های ما هستند.

بهمن داراب زاده بیان کرد: این ۲ پروژه اعتباری بالغ بر یک‌هزار میلیارد تومان ارزش سرمایه گذاری دارند، درحال برنامه ریزی هستیم تا قبل پایان سال بتوانیم این پروژه ها را به افتتاح برسانیم.

وی با بیان اینکه در بخش تولید در فصل زمستان مشکلی نخواهیم داشت، یادآور شد: تولید ما در استان تقریبا ۲۴۰۰ مگاوات است و مصرف استان در این مدت از سال ۹۰۰ تا ۹۵۰ مگاوات است و مشکلی نخواهیم داشت مگر اینکه محدودیت گاز به نیروگاه های ما اعمال شود که ممکن است در بخش تولید با کاهش تولید مواجه بشویم که در حال تلاش هستیم مدیریت کنیم تا زمستان هم بدون خاموشی سپری کنیم.

داراب زاده گفت: سوخت دوم مخازنمان که گازوئیل است در تمام نیروگاه هایمان پر است تا اگر با محدودیت گاز مواجه شدیم بتوانیم از سوخت دوم استفاده کنیم.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان ادامه داد: اگر تامین منابع پروژه های بزرگ ما که مبلغی بالغ بر ۲۰۰۰ میلیارد است، انجام شود، میتوانیم آنها را در ایام الله فجر افتتاح کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار